Gå til innhold

Ikke kjent liv

gep68 har fått jenta:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 25+1 i dag og har ikke kjent noe til nurket i dag:-(. Noen andre som har opplevd det og at alt var bra med babyen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har opplevd det samme?

Skrevet

Har du kjent noe lenge?

Har du kjent regelmessig en stund?

Prøvd å drikke noe iskaldt/søtt?

Hvis du har prøvd det, kjent liv regelmessig før og ikke kjent noe enda, ville jeg dratt ned på føden for en CTG :)

Skrevet

jeg har hørt om det. Det kan vare at barnet ligger bakover mot din rygg eller at morskaken ligger i veien. Men hvis du er urolig synes jeg du skal be jordmor sjekke. :)

Skrevet

Forresten nå såg jeg at du ikke kjent liv i dag. Du mener at du gjort det ellers? Det er nok ikke noe å bekymre seg over. Jo større de blir jo mindre plass blir det i magen. :)

Skrevet

La meg ned på sofaen etter at ungene hadde lagt seg og da kom det et kjempe spark og etter det så har det ikke vært rolig:-). Jeg har kjent liv siden uke 18 hver dag fra morgen til kveld,så en blir beskymret når det dukker opp en dag det ikke er som vanlig.

Takk for svar:-)

Skrevet

Så bra:)

Skrevet

Jeg hadde det slik i slutten av denne uken, så jeg ringte legen(fikk panikk her)

Legen fant fosterlyd. Hun ringte sykehuset (p.ga noe jeg har opplevd før) De anbefalte noe skikkelig søtt.

Ta kontakt medf legen,-bedre med en gang for mye.

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...