turbo30 Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 regjeringa ønsker nå å fryse priene på en max pris på 2300 selv om dem lovet noe annet på soria moria .............godt valg
Bea har snart 4 barn? Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Nei det er jo egentlig løfte brudd da.... sku jo videre ned fre DENNE HØSTEN egentlig var det ikkje?
Gjest Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 her jeg bor betaler vi 1550 pr mnd for en helplass:)) burde vært slik i alle kommuner!!
twoboys & a girl Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Har du ikke lært at en god politiker er en god løgner? hehe
twoboys & a girl Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 Det var ikke mye, betaler 3600 for ute bhg. Og jobber selv i den...
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 8. september 2007 #7 Skrevet 8. september 2007 Jeg er heldig. Har gutten i samme barnehage som meg og betaler 1500 kroner inkludert alle måltider. Det er frokost, varm lunsj og ettermiddagsmat/frukt hver dag. Skulle ønske det var sånn for alle! Det er for dyrt med barnehage!
Gjest Skrevet 8. september 2007 #8 Skrevet 8. september 2007 Full plass 2300 + 200 i kostpenger, Rygge i Østfold. Hvordan har det seg at barnehagen har lov til å ta 3600? Har kommunen faktiskt anledning til å ikke følge nasjonale linjer på en sak som dette??? Selv om Kristin Halvorsen ikke har klart å få full barnehagedekning, kan jeg ikke huske en sak som har fått ett så kraftig løft som etter den dama kom i regjering. Tror faktiskt ikke det hadde blitt produsert 20 000 b.hageplasser om det ikke hadde vært for den dama.
twoboys & a girl Skrevet 8. september 2007 #9 Skrevet 8. september 2007 Privat bhg. Hadde de fått lov hadde de tatt 5000. Dyrt med bhg, men det er vist like dyrt for sfo har jeg hørt. Det skal være frukt, brød og ett måltid varmat. Men av og til så får de knekkebrød, suppe eller salat og de er fri for frukt. Å det betaler foreldrene for, de skulle bare vist....
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 8. september 2007 #10 Skrevet 8. september 2007 Privat bhg eller ei. De er jo likevel pålagt å følge maxpris! Kan vel ikke ha kostpenger på tusenvis av kroner? Vilt!
Beama Skrevet 8. september 2007 #11 Skrevet 8. september 2007 her betaler vi bare 1800 kr pluss 200 kr i matpenger... syntes det er en grei pris.. ufattelig hvis maksprisen skal øke... ikke rart att mange ikke har råd til å sende barna i barnehage...
Boogie Skrevet 8. september 2007 #12 Skrevet 8. september 2007 Vi betaler 2500, har faktisk aldri tenkt over om det er dyrt eller billig, er bare kjempeglad for at vi har fått plass i en bra barnehage!!! Eldstemann var tre år da han endelig fikk plass nå i år. Før det hadde vi dagmamma til 5000 i måneden, men betalte velvillig det også. Det viktigste er at de har en trygg plass å være på. Minstemann har ikke noen plass, vi venter utålmodig. Jeg mener at flere barnehageplasser er viktigere enn lavere priser akkurat nå :-)
turbo30 Skrevet 8. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 8. september 2007 det so er så forbanna synd, og noe som irriterer mæ så i i det røde heite, er jo at flere barnehager rundt i det norske land operere med noe priser som er så inn i f.....langt over det som regjeringen setter som max pris, som for øyeblikket ligger på 2750 privat eller offentlig ska jo da for svarte ikke spille noe kameler det da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå