Gå til innhold

Elsker Reflex salg :-))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte Super Nova babycall på salg til kr 990 og lammeskinnene var satt ned til kr 299 så da kjøpte jeg 2! Ett til vogn og ett til seng :-))

Ramla inn både her og der på barnebutikker og det ble jaggu nesten kr 4000 totalt på klær og utstyr til baby, 3 gensere til datteren og 1 til meg!! AU! Hater egentlig å shoppe men etter jeg ble gravid har jeg blitt verdensmester i å dra kort *hihaaaaa* :-)

Ser på innkjøpene her, at jeg har blitt nedprioritert ja hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmmm.....hvor har du vært på shopping? Jeg vil og!!

Var innom Babyshop i dag for gutten min skulle ha ny alleværsjakke til å ha i barnehagen. Han er 5 og valgte en Reflex i gyselige grønnfarger. Hehe...Den kosta 399 da. Trodde jeg. Da jeg skulle betale forlangte dama 119 kroner!!! Hurra! Følte ikke at den "stygge" jakka var verdt firehundrekroner liksom. Men jeg vet at de er bra, for han har en sånn i mørkeblå også.

Skrevet

Typisk at det er salg når man er blakk... To uker til lønning, kjipe mnd dette her...

Skrevet

Var derfor jeg kjøpte så mye for det ble jo ikke så mye når man skulle betale jo! Og det hjelper jo ikke at dama bak disken sier at egentlig skulle dette ha vært kr 600 men med rabatter så blir det kr 350. Er en sucker for sånne ting da hehe

Jeg handla på Urd's/Reflex på Steinkjer. De hadde også vognposer til halv pris nå kr 500 men jeg handla ikke den da og jeg husker ikke merket. Skal stikke innom der litt innimellom tror jeg for de har masse pent og er billige på salg.

Og JA det ER typisk at det er salg når man er blakk, derfor skjønner jeg ikke at det er nå når jeg nettop har fått lønn. Bruker aldri å ha sånn flaks jeg! Kanskje det er litt ekstra moro å handle også, for man får så mye ekstra igjen for pengene :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...