Gå til innhold

Føler meg så rar, og litt bekymra...Noen som kan svare meg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I dag har jeg vært skikkelig slapp. Helt tom for energi. Mesteparten av dagen har jeg tilbrakt i sengen. Nå har jeg vært oppe i noen timer, og føler meg så rar i kroppen. Spesielt i magen. Akkurat som om jeg føler den har forandra seg, krympa... Føler magen er mindre, og mye i slappere. Før var den hard og utadstående, mens nå kan jeg liksom ta tak i den og riste litt...Skikelig "slapp i fisken"...Kjenner ikke den lille like godt heller når jeg trykker på magen, men kjente liv for noen timer siden. Vet ikke om noen skjønner hva jeg prøver å beskrive, men føler meg i alle fall veldig rar, og blir litt bekymra. Jeg er forresten i uke 39. Regner ikke med noen fasitsvar fra dere, hehe, men kanskje det er noen som har hatt det på samme måten??? Eller som har noen tanker og ord og komme med? Føler ikke helt for å ringe føden å si at jeg føler meg rar i magen heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Hadde det vært meg ville jeg ringt føden og spurt.. Kanskje du kan komme og så tar de en liten titt om alt er ok, så slipper du å bekymre deg også. Men spis litt sukker og se om det er noen reaksjon, minsten hos meg reagerer ganske fort på sukker. Jeg har aldri opplevd noe liknede selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min JM sa at mange føler seg litt "influensa-aktig" like før fødsel.. at det er et slags tegn fra kroppen på at den skal starte snart.

Kan jo være det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...