Gjest Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Skal inn å søke om stipend/lån,men finner ikke NKI i den lista..
Gjest Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Norsk Korrespondanse Institutt eller noe sånn... NKI skal stå der, under NKI Fjernundervisningen..! Men det er mulig du må fylle ut søknaden manuelt da, hvis den ikke ligger i den elektroniske listen :-)
Gjest Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Vet du da hvilken region den ligger under?
Gjest Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Østlandet vil jeg tro, vet ikke hva de ulike regionene er da, men..! De har hvertfall kontor i Sandvika..!
Gjest Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Tja,kan ikke finne den,får bare bestille et søknads skjema da.. tungvint men takk for hjelpa
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 Jeg sendte inn søknad i dag, manuelt, det står på siden dems at det ikke kan søkes om lån/stipend via nettet. Hva skal du studere? Jeg tar regnskapsskolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå