Gjest Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 kan ikke rettferdggjøres.. var sulten og ville ikke ha tørr skive.. *sukk*
Mille** Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 *kremt* Her spiser jeg potetgull, godis og drikker brus til kvelds...huff....tror jeg skal ta meg et rundstykke, blir nesten litt kvalm... ;o)
Gjest Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 jaja....vi får skylde på at det er lørdag )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå