Gå til innhold

kjip natt


dumme mamma

Anbefalte innlegg

Amalie Louise våknet kl. 0130 i natt, og fikk ikke sove igjen. Hun hadde nok vondt i magen sin, og så var hun så tett i nesen at hun ikke fikk puste med smokken i munnen. Slet med å sovne igjen. Ved 05 tida greidde hun heldigvis å sovne, etter å ha krabbet, klatret og rota rundt i senga vår.

 

Håper inderlig hun sover bedre i natt. Jobber til 23 i kveld og fra 07 i morgen tidlig, da er det tungt å komme seg på jobb om man har vært oppe halve natta. Men heldigvis alt går!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, heldigvis. Hun sov da jeg kom hjem fra jobb, og sov fortsatt da jeg dro igjen. Det var bra for henne, var sikkert sliten etter forrige natt. Da kan hun og pappaen kose seg i dag!

 

Er det bare vi to som er våkne her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da.

 

Kan se slik ut.

 

Vi var på Hafjeld i går. Blåste nesten bort. Hadde tenkt å gå til Nevertoppen (tror jeg det het) Men gikk bare halvveis. Blåste så for de som satt på ryggen. Men det var veldig fint der oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var fæl vind i går. Skal til Lom i morgen, tenkte kanskje vi skulle ta en fjelltur der. Kanskje det finnes bær igjen? Håper det ikke blåser så da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje vi finner tyttebær og, tenkte kanskje Amalie Louise syntes at det var litt gøy. Sambo og pappa skal snekre, så da tenkte jeg at kanskje jeg, Amalie Louise og mamma kunne ta en tur. Flott i fjellet nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var fine høstfarger der vi var, Viddene var helt røde. Så dumt at jeg ikke fikk med kamera mitt.

 

Det er mange fjell å ta av i Lom, blir sikkert er flott tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en yndlingsplass som ingen turister kjenner til ;-) Der har vi vært hver sommer siden jeg var liten, har kuene der på sommeren, så jeg og pappa har hatt mange fine turer der hvor vi har sett etter dem. Savner det, og savner turene der, så tenkte jeg skulle nytte sjansen om det er fint vær. Har aldri hatt med Amalie Louise dit, tenkte det hadde vært gøy. Håper været holder (krysser fingrene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok veldig fint det da... Syns det er gøy og ta med Mari på ting som vi har måtte gjort aleine før.. Er jo mye ein går og gleder seg til å dele med barna og det er stort og endelig få gjøre det..

Håper været holder seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har tenkt i mange år at om jeg fikk barn skulle vi gjøre det og det. Men nå har jeg liksom glemt hva jeg tenkte den gangen, prøver nå å komme på det igjen! Det har liksom blitt borte i hverdagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...