*CN* Prinsen miiin<3 Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Har en gutt på 6 mnd her som har begynnt å vokne om natten, begynnte å gi han fast føde da han var rundt 4 mnd pga han ikke fikk nok av bare mm, amma hele dagene å han ble alldri tilfreds med det. Men etter jeg begynnte å gi fastføde ville han ikke ha pupp lenger og jeg begynnte med flaske og mme. Da han både fikk flaske og fast føde har han sovet fra 8 -8 hver natt, men nå de siste 2 - 3 ukene har han begynnt å vokne klokken 1 om natten å måå ha mat ca 210 ml melk, har prøvd å bare gi smokken. men det hjelper ikke, da bare begynnet han å grine. Så vokner han i 5 tiden å må ha like mye. Og han virker helt frebrilsk sulten. Om dagen spiser han Grøt til frukost, et helt glass dessert til lunch og et glass med middag til middag så en stor porsjon grøt til kvelds. Så får han også melk i mellom tiden. Gutten er ikke så stor heller at det gjør noe, er egentlig liten for alderen. Så jeg trør ikke å nekte han mat om natten liksom. Noen som vet hva det kan være at han må ha så vanvittig mye mat? eller noen som har noen tips, blir so utrolig trøtt av å vere voken så mange ganger om natten. Han sovner somregel rett etter mat om natta, men det gjør ikke jeg:S Håper på MANGE tips:D klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå