hollering Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 hvordan har dere gjort det med fordeling av barn? vi har en sønn som er 13 mnd. Lurer virkelig.....
St.Sunniva Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Jeg har aldri vært sammen med barnefar, men han har jo vært med hele veien siden fødsel da. Han har stillt opp alt fra hver dag, til to dager i uka. Men det har ikke vært overnatting ennå. Venter nok litt med det, til både snuppa og han er trygge på hverandre. Vi har ikke satt opp noe fast ennå, men når jeg begynner å jobbe igjen vil det jo måtte bli litt mer strukturert.
akt80 & Sara Emilie Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 hei! det blei slutt med meg og bf for 2 mnd siden når hun var 10.5 mnd han har hatt henne annenhver helg og hver onsdag ettermiddag, går kjempefint:)
Gjest Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Ungene mine er 4,5 og 2,5, og skal være 50/50 hos meg og pappaen. Har ikkje kommet skikkelig i orden med det enda, venter på at eg skal flytte. Nå har dei pappahelg, men var innom hos meg for å hente noko. Gjekk fint det. Vinka fornøyd når dei gjekk igjen.
Plutselig_gravid Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Til lillegutt var rundt året hadde pappen han 1 overnatting HVER helg og hadde han et par timer flere dager i uken. Dette fordi vi mente at når han var så liten så var det viktigere at han så far ofte enn at samværet skulle vare lengst mulig. Da han litt over et år begynte vi med annenhverhelg og en ettermiddag i uken. I tillegg kunne han treffe han når som helst ellers da hvis han følte for det:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå