prekæs Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Hele livet har jeg blitt fortalt at norske epler er "verdens beste". Kom akkurat på at det er jeg ikke enig i. De er sure, dyre og vonde. Ikke finnes det noe alternativ heller... ikke import så lenge vi har epler sjøl. Er det virkelig noen som liker norske epler best?
prekæs Skrevet 8. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 8. september 2007 ...og ja, det eple var surt, til 30 kr kg...
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Det er da importepler å ¨å tak i... de golden eplene og noen lyserøde, som jeg ikke husker hva heter... de så jeg senest i dag
RundLurt? Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Norske epler er ikke gode, de havner ikke i min munn! De pink lady eplene er knallgode, og de gule med brune små prikker er og gode, de to typene jeg kjøper. Begge import..
prekæs Skrevet 8. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2007 Jeg skulle ha røde, og norske var det eneste alternativet. Surt, egentlig;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå