Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Har en 7 mnd gammel baby med potte tett nese, og er tom for nesedråper. Men jeg har en spray som er beregnet for barn 1-10 år. Kan jeg bruke den en gang?
~~¤April baby¤~~ Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Hm.. Helst ikke,du kan koke egene nesedråper. =) Hvordan var oppskriften igjen, 1 liter vann,og ei t-skje med salt? Er ikke sikker,legg ut et innlegg om hvordan man lager saltvanns oppløsning til nesen. Du kan jo ringe på legevakten og spørre,de vet garantert hvor mye salt det var i 1 liter vann. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Vi har saltvannsdråper, men de hjelper ikke i det hele tatt. Tror jeg bare får ta sjansen siden det er virkelig ille.....
~~¤April baby¤~~ Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Åja,det er kjipt når de ikke virker. Vet at det finnes nesespray med middel i for barn under 1 år.
mammasgo`jente Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Jeg har en jente på 5 mnd som var pottetett forrige uke. Hadde bare samme nesespray som deg i hus. Ringte legevakten og spurte om jeg kunne bruke den, men fikk et klart nei. Det ville ikke vere bra for slimhinnene hennes. Så da ble det saltvann og morsmelk, men det hjalp ikke noe særlig. Reiste ut dagen etter å kjøpte spray som kan brukes helt fra nyfødt. Det hjalp!
Mamsen til Silje Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 Bruker nesesuger her,fungerer veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå