Gå til innhold

Flere som har tenkt til å begynne på julegavene snart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så stress rett før jul, og ikke minst så mye folk i butikkene!!

Har allerede funnet ut hva jeg skal kjøpe til min bror og mannen som har kjempe dilla på fiske, fant en superbillig og bra nettside!

Søsteren min har akkurat flyttet hjemmefra og trenger alt, så der er det ikke noe problem.

Noen som har noen fine nettsider med julegavetips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm er jo sparkjøp,sportmann da...Hvilke side er denne fiskesida på da?Nyskjerrig,har fiskerinteresserte her også...:-)

Skrevet

Har begynt :-D

Kjøpt julegave til minste,og neste uke skal vi kjøpe til de 2 store ungene.

Jeg prøver å finne ut hva jeg skal kjøpe på forhånd, ellers kommer jeg hjem med ingenting,eller gaver jeg ikke er fornøyd med. Finner jeg den perfekte gave i januar,så kjøper jeg den da, bryr meg ikke om når det er :-)

Men jeg spør en del av de jeg gir gave til om det er noe de ønsker seg eller trenger,så kjøper jeg enten det,eller om jeg kommer over noe annet som passer supert - så kjøper jeg det.

Skrevet

Har begynt så smått her også. Har kjøpt litt presanger til barn av venner osv. og noen venninne gaver :o)

Skrevet

hihi, ja ikke kan jeg skjønne at å stå i timesvis å vente på denne fisken er så gøy...:) Nettbutikken er: fisketing.no

Sparkjøp ja, har hørt flere skryter av at de ha gode ullundertøy der, det var en god ide!

Skrevet

Nei, absolutt ikke.

Har en fast regel, begynner ALDRI med jula før etter bursdagen min. (som er i slutten av november)

Planlegger litt innkjøp osv, men ikke noe handling.

Skrevet

Er så og si ferdig med de.. har små-ting igjen

Skrevet

Har kjøpt noen..

Har planene klare for nesten alle av de som gjenstår..

Skrevet

Ja, det har jeg tenkt til..både mannen min og jeg har veldig mange søsken og de har igjen fått barn..

orker ikke tanken på å gjøre det i desember..

Da skal jeg være hjemme og kose meg med barna.. bake og pynte..

Skrevet

Har begynt ja! :o) Er godt på vei! Deilig! Skal ikke ha noe stress rett før jul - da blir hele jula ødelagt føler jeg.

Skrevet

Kjøper gaver gjennom hele året, jeg;-) - når jeg finner noe som passer perfekt akkurat til den og den.

Skrevet

har kjøpt en og bestilt 2 på www.monogramservice.no :) Håper på å være ferdig før desember, siden vi har en gutt som blir 2 da, i tillegg til at jeg er gravid og har bekkenløsning...

Skrevet

Har også kjøpt på monogramservice. Har noen gutter i sånn mellomalder som jeg synes det er så vanskelig og finne på noe til. Så det blir toalettmapper og håndduk.

Skrevet

Jeg har begynt. Julegaver som skal langt er kjøpt/under planlegging, så når vi møter noen langtbortefra i oktober så kan de ta de med ;) Gidder ikke bruke mer enn nødvendig på porto.

Skrevet

faen....det var de julegavene....

snakkes=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...