Gå til innhold

Ang. lading av ny mobil. Noen som vet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat kjøpt meg ny mobil og jeg husker sist jeg hadde ny mobil- da måtte den stå på lading i 16 timer tror jeg det var for å få optimal batterikapasitet. I bruksanvisningen her står det kun 2,5 time eller til batteriet var fullt. Har de gått vekk i fra å lade lenge første gang eller er det bare bruksanvisningen som har utelatt ladingen første gang og de 2,5 timene er vanlig lading???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk beskjed om å følge bruksanvisninga når jeg kjøper mobil..

Skrevet

På den gammle typen mobilbatteri var det 16 timer. De nye batteriene som er nå holder det med 2,5 - 4 timer. Følg bruksanvisningen til telefonen din ;o)

Skrevet

gubben sier; batteriet bør lades i 16 timer minimum dersom du skal ha ett bra batteri.

til info: han driver en mobilforretning og har nokia verksted der...

Skrevet

Jeg ladet bare den nye telefonen til batteriet var fult, jeg... Åssen fon har du kjøpt deg, da! Jeg kjøpte meg den nye stilige Samsung U-700! Den er rålekker!! :-D (den går det faktisk ann å ringe med også)

http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-lefdal-Site/nb_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=Yf2z6oZKuyxSR0EjToxBwx1h0000a6da7iJ-?ProductID=IBvD4QFHQp8AAAETr9JfZpuq&CatalogCategoryID=_ETD4QFH51IAAAEO0aE03xii

Skrevet

Ble ikke særlig klok på dette. Noen mener det er nok m noen timer mens andre 16 timer... jaja..

Har kjøpt meg en Sony Ericcson Z710i... Gleder meg til å ta den i bruk vertfall. Den gamle måtte jeg lade MINST 2 ganger i døgnet... Slo seg av om det ble ubesvarte anrop osv.. Var virkelig på tide med ny mob!!!

Skrevet

Om det ikke står noe spesilet i bruksanvisningen og de ikke sier noe i butikken så lader du den til batteriet er fult! Det hadde sikkert stått om den må lades i ørtenfjørti timer!

Skrevet

Leste innholdet i den linken over fra nettavisen og der står det at man ikke trenger å lade telefonen i mange timer lengre med de nye typen batteri. Takk for svar alle sammen. Da kan jeg snart ta i bruk min nye mobil:)

Skrevet

Jeg har samme type mobil og på min ble batteriet fullt på veldig kort tid før jeg begynte å bruke den. Slutt på den tida man skulle lade dem i en "halv evighet" før første gangs bruk ja. :-)

Er forresten veldig godt fornøyd med mobilen bortsett fra at det kan virke som om antenna er litt dårligere enn på enkelt andre mobiler siden jeg får dårlig dekning innimellom på steder hvor andre mobiler har full dekning med akkurat samme abonnement.

Skrevet

Og du bare ladet til batteriet var fullt? Håper jeg blir fornøyd også. Har stresset litt for å få tak i den. Ingen som solgte den uten abbonement.. Men fant tilslutt på cdon.com:)

Skrevet

Jepp, ladet bare til det var fullt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...