Gå til innhold

Alt er så vannskelig....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nå endelig funnet meg en leilighet som jeg kan flytte til med mine to barn,sjefen har stilt opp med depositum og jeg har vært på leting leeenge...... nå når det nærmer seg,er x min på meg hele tiden,kan ikke gjøre dette,tenk på lillemann som skal vokse opp med to hjem...osv.får jo bare SÅ dårlig samvittighet.Han sier at ting skal bli bedre,men har ikke den helt store trua på han lengere,han har såret meg og ikke holdt det han har lovet...er utrolig tøft å være den som må være tøff og sterk gjennom det hele...uff trenger noen oppmuntrende ord nå.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå det kan være tungt og jeg vet ikke om jeg kan si deg noen ord...bare at du holder fokus på målet du selv har satt deg...husk grunnen til bruddet...

lett for megå si når jeg ikke engang er tøff nok til å gjøre det du gjør nå...kanskje også hos meg en dag...kommer den styrken du har nå...

klem til deg tøffa...stå på

Skrevet

takk sjaman.

Har fått med meg litt om din historie også....

Hadde man bare vist om man tok de rette valgene,redd for å gjøre noe jeg kommer til å angre på.

Føler meg ikke så veldig tøff,men har jo noen venner av meg som sier jeg er over gjennomsnittet tøffere...)) får håpe de har rett.....

Skrevet

man lever livet sitt 1 gang...når man bestemmer seg for å dele det med en person setter man samtidig noen regler i hodet sitt som man bestemmer seg for at bryter partneren den eller går over grensen så er det over...

det som er så synd er at kanskje over 50% av oss glemmer det vi lovet oss selv og godtar mere enn vi burde...og hva sier det egentlig da om oss selv...

jeg hadde selv 2 gove ting jeg ALDRI ville godta....vel det ene har jeg allerede godtatt og jeg håper jeg finne styrken til enten å tilgi eller gå videre...

noen ganger i livet må man tenke på seg selv...selvfølgelig vil ingen at barna skal leve i et plittet hjem men tiden legeer alle sår og jeg er overbevist om at HVIS dere er ment fo hverandre kjempe han for deg og gir han ikke opp og kommer dere til å gå videre om en stund...

om dere da er bestemt for hverandre...

kloke ord ja men nå følge dem selv hehe...

hos oss er det litt vanskeligere...3 barn og et ekteskap...og dessuten frister ikke tanken på at jeg for alltid vil være alene etter dette...

for hvem i alle dager vil ha ei alenemor med 3 barn...?

Skrevet

Det er jo gjerne best for barn at mor og far skiller lag visst de ikke har det greit sammen. Men på den annen side så finner du vel bare ut om du kan leve uten eksen din visst du flytter fra han og får han litt på avstand. Er dere ment for hverandre finner dere helt sikkert tilbake etter hvert.

Lykke til hvert fall

Skrevet

sjaman må bare si at svogeren min har funnet seg verdens beste jente-ei alenemor med 3 barn, og han er litt av et scoop altså:-)

Skrevet

Huff sjaman...så godt jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Jeg har det som deg, hvem vi ha ei alenemor med 3 barn? Har også 3 barn og et ekteskap som skranter :( Tør ikke ta steget ut selv om det vil være det beste. Hva gjør man da, skal man leve slik resten av livet????? Tanker frister iallefall ikke meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...