Gå til innhold

Hvis du var Gud for en dag


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og du bare kunne forandre på en eneste ting....hva ville du ha forandret på??

 

Jeg tror jeg ville ha fjernet den frie viljen, dvs fjernet menneskers evne og vilje til å skade andre. Det ville kanskje ha resultert i en bedre verden, ikke en perfekt en, men litt bedre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ville jeg fått slutt på alle tarmgassoppsamlinger i verden!

Skrevet

Jeg ville ha blitt eier av Bill gates formue!

Skrevet

jeg ville gitt alle som var alene med barn 5 milioner vær

Skrevet

Drept alle mannfolka og stygge damene:-) Og levd livet med høy kølleføring!!!

Skrevet

Du får starte med de som ble rammet av asbest og kvikksølv først da:-)

Skrevet

Oj. Jeg tror jeg ville fjernet den utrolig egoistiske holdningen som mange har. Særlig de bedre bemidlede som gjemmer seg bak høye murer og tror elendighet er ventelister på mosegrønne Birkin-vesker.

 

Men det kan jo hende jeg tar veldig feil. Kanskje de som har råd til det virkelig gir, de trenger bare ikke ørten kameraer rundt seg når de gir. Det er en god tanke. Temmelig naiv, men fremdeles god.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...