Tally Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Og du bare kunne forandre på en eneste ting....hva ville du ha forandret på?? Jeg tror jeg ville ha fjernet den frie viljen, dvs fjernet menneskers evne og vilje til å skade andre. Det ville kanskje ha resultert i en bedre verden, ikke en perfekt en, men litt bedre...
Piri Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Da ville jeg fått slutt på alle tarmgassoppsamlinger i verden!
RundLurt? Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Jeg ville ha blitt eier av Bill gates formue!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 jeg ville gitt alle som var alene med barn 5 milioner vær
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Drept alle mannfolka og stygge damene:-) Og levd livet med høy kølleføring!!!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #7 Skrevet 8. september 2007 Du får starte med de som ble rammet av asbest og kvikksølv først da:-)
Diva Muffin Skrevet 8. september 2007 #8 Skrevet 8. september 2007 Oj. Jeg tror jeg ville fjernet den utrolig egoistiske holdningen som mange har. Særlig de bedre bemidlede som gjemmer seg bak høye murer og tror elendighet er ventelister på mosegrønne Birkin-vesker. Men det kan jo hende jeg tar veldig feil. Kanskje de som har råd til det virkelig gir, de trenger bare ikke ørten kameraer rundt seg når de gir. Det er en god tanke. Temmelig naiv, men fremdeles god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå