Binse har fått Bøllefrøet Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 http://www.dagbladet.no/magasinet/2007/09/08/511323.html
Galskapens overhode Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 rørende.. En virkelig sterk historie
Bea har snart 4 barn? Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 JA den var kjempesterk.... tårene trille her hjå meg.....
Gjest Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Hei dere! Ja, dette er sterke greier... Nevøen til min samboer var også født i uke 23 i svangerskapet. Det var noen meget tøffe mnd og år, for de bærer jo preg av dette mesteparten av livet. I dag er gutten 16 år, smartere enn de fleste jeg vet, liten og spe, men prøver å trene seg opp mer nå(har ikke kunne gjort det tidligere....). Mat er det heller dårlig med, for han har hatt ulike allergier. Men altså...tenk...det hele blir jo bagateller når en tenker over det. Han ble født i uke 23, overlevde etter en enorm innsats fra foreldre, leger, sykesøstre osv... Tenk, jenter...at det i det hele tatt går ann! )
mai mammaen til to Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 ohh..ble helt rørt her jeg.. kjempe fint at hun overlevde og at det foreløbig går så bra...
Kakebakesøte Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 En veldig fengslende og rørende artikkel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå