Amorahalvstrømpe Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 altså,jeg arbeider ca 50% stilling.arbeidet mitt er delt inn i 2 forskjellige "arbeidsoppgaver"... Jeg har flere ganger slitt med panikkangst,kaster opp,får hjertebank og har det skikkelig vondt og er deppa.Sist gang var for ca 8 mnd siden,har en følelse at jeg ikke har kommet meg helt "opp igjen". har nå den siste tiden vært masse stress og den halve delen av jobben min gruer jeg meg veldig til hver dag..det som er ,er at jeg tidligere har svært dårlige erfaringer og opplevelser med tilsvarende arb,og dette sitter nok langt inne i skjela enda..så klart situasjonen er vel kansje verre for meg enn den ville vært for en "nybegynner". Har gått mye anspent.Samtidig trives jeg veldig godt i den "andre halvdelen" av jobben. Har en arbeidsgiver som er "nogenlunde" forståelsesfull,men jeg har ikke sagt så mye til denne personen.Bare at jeg spenner meg osv.Arb giver er litt av den typen at han er grei å prate med,men samtidig VET jeg at det ikke er så populært og ha folk som er sykmeldt 100% eller 50%,det kommer tydlig frem i samtalen. Var hos lege og ble sykmelt en liten stund.Lege snakket om evt 50% sykmelding også.Og kom inn på Tabletter .sikkert "lykkepiller" eller noe.(har ikke helt sansen for dette jeg da redd å bli avhengig). jeg har sååå dårlig samvittighet nå for at jeg er sykmeldt.og det gjør jo ikke "kaoset" oppi hodet noe bedre.Jeg greier liksom ikke å komme fram til hva jeg egentlig vil.Har tilogmed tenkt å si opp,men det vil kansje være dumt når jeg først har fått fast jobb...Er jo avhengig av inntekt og har igrunnen ypperlige arb tider,men det er deler av denne jobben da jeg slier med:-(.og det er jo også en nedtur for meg selv å ikke engang "greie" å arb 50% stilling.føler meg ganske liten og "lat" da ja...noen med erfaringer,tips osv?? Dette ble rotete,håper noen forstår noe av dette :-)
~sjiraff~ Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Arbeidsgiver skal jo strebe etter å tilrettelegge arbedet for å unngå sykemeldinger. For å få til dette så må du fortelle sjefen din om grunnen til sykemeldingen og dermed gi han en mulighet for å kunne gi deg 50% av de arbeidsoppgavene du liker for å unngå at du sykemeldes. Snakk med arbeidsgiveren din du, kanskje det går så mye bedre enn du tror ) Lykke til!
Amorahalvstrømpe Skrevet 8. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2007 uff ,ja kansje...er liksom inne i en svært negativ "dal" nå,så blir ikke så mange positive tanker.Tusen takk for at du svarte :-)
Pittamitta Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 sikkert lurest på snakke med arb giver...
Butterfly_Flip Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Jeg har vært i samme situsajon som deg. Jeg sa opp stillingen min jeg. Er ferdig med 5 års utdannelse. Men nå begynner jeg på en HELT ny utdannelse, og det sitter godt i magen hos meg. DU SKAL IKKE GRUE DEG TIL Å GÅ PÅ JOBB. !!!! Det vil ødelegge deg til slutt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå