Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 lage grøt for smaksprøve- en tekje prøve? Går det an å lage mer å sette det inn ikjøleskap og varme det opp igjen?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Ta en-to teskje grøtpulver, og bland det med lunket vann. Da får du en passe smaksprøveporsjon. Ikke varm opp igjen uspist grøt. Lag porsjonene passe små, behøver jo ikke å følge oppskriften på pakken slavisk? Pass bare på at grøten ikke blir for fast, ta heller en mer bløt grøt i starten. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå