septembergutt+julibaby Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Jeg hadde termin for 4 dager siden. I går kveld har jeg for første gang kjent at noe er på gang, mer enn før dvs kynnere e.l. Det føles som en nedpress fra øverste delen av magen nedover, en stramning av livmoren liksom og magen blir hard. I tillegg gjør det vondt i korsryggen. Er det snakk om modningsrier eller er det allerede mer? Jeg har det også økt siden i ettermiddag...om det sjer i natt?? Noen som vet?
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Spennende!! Er ikke alle som opplever slike modnigsrier, noen går rett på sak. Dersom det ikke går over, men derimot tar seg opp ville jeg kontaktet føden. :-) Jeg er plaget med en del maserier eller modningsrier, men det går som over etter en stund,. Har fått beskjed av min faste jm at dersom det ikke går over er det på tide å ta en telefon til føden. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå