heisand? Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 slutter man bare å amme på dagen og så kommer det brystpreng? men kan ikke man få brystbetennelse da hele tiden?? hvordan går man fram når man skal slutte å amme??
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Jeg gikk fra å amme morgen, lunsj, middag og kvelds til å kutte ut lunsj-amminga.. Så kutta jeg etterhvert middags-amminga, og nå ammer jeg morgen og kveld.. Jeg har aldri opplevd spreng..
Synnøve_Solbakken Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Jeg ammet så lenge at jeg hadde nok ikke fått spreng om jeg sluttet på dagen, men det som er vanlig er å trappe ned antall måltider litt etter litt.
manonym Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Her trappa det seg ned etter hvert av seg selv. Gutten ville ikke ha melk når han hadde spist måltid med fast føde. Så da var det til slutt bare måltid på natta og morningen hvor han drakk ordentlig. Jeg fikk spreng og hadde mye vondt. Men gikk i dusjen (3 ganger om dagen på det meste) hvor jeg stod under varmt vann og masserte. Fikk bort de verste klumpene, prøvde å ikke stimulere brystvorta (vet ikke om det har noe å si men).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå