To_små_prinsesser Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Er det så at malt hjelper mot treg mage? Når kan man gi det fra? Min baby er snart 1 mnd. Hvordan gir jeg det og hvor mye i så fall? Jeg fullammer...
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Men er han/hun treg i magen når du fullammer? Det sies at de ikke kan bli det da...
To_små_prinsesser Skrevet 8. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2007 Hun virker i hvert fall som hun sliter noe veldig for å få ut noe... Men det som kommer er jo veldig flytende, så hun har ikke hard mage akkurat...
Mamma&LilleKrølle Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Kan det ikke være at hun reagerer på noe som du spiser/drikker ofte da? Da kan jo ungene lett få luft i magen. F.eks om du drikker en sort saft hver dag eller noe i den duren.. Tenkt på det?
To_små_prinsesser Skrevet 8. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2007 Ja, jeg har har tenkt på det, spiser bare helt vanlig mat og drikker bare vann eller juice. Dessuten er det det samme uansett hva jeg her spist eller om jeg ikke har spist i det hele tatt, har litt dårlig matlyst for tiden
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 Kan jo prøve med malt da, har ingenting å tape på å prøve, og det er ingen nedre aldersgrense på det... LYKKE TIL!!
MyB@by <3 Skrevet 8. september 2007 #7 Skrevet 8. september 2007 hei du:) har hatt samme problemet med min lille gutt... jeg har fullammet hele tiden og han har vært veldig treg i magen. Alle rundt meg sier at man blir ikke det når man fullammer, men JO de kan bli det!!!! lillegutt sleit så, han trykte og trykte hver gang vi skiftet på han og han trykte litt igrunn hele tiden. han hadde avføring kun en gang i uken (noe som vist er helt normalt når man ammer,men er ikke moeo når man ser barnet sliter.) Malt har vært vår redning, jeg blander en t-skje i kokende vann fra vannkoker ca 75 ml. Gir han det i mellom måltidene, og nå har han avføring ca annenhver eller hver dag.. gi babyn din malt, det er verdt å prøve, skader ikke:) lykke til:)
To_små_prinsesser Skrevet 8. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. september 2007 Tusen takk for svar, da skal jeg prøve dette ) Ha en fin kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå