stinky-monkey Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Fy flate så dyrt det er med sko!!!!! Kjøpte vintersko til dattra mi i dag, i str. 21, Skofus-tex. 400 kr !!!! De er jo garantert for små til neste år.. Men man må jo ha sko! Og i denne bygda er det kun to butikker å få kjøpt sko i, og det er skobutikken og sportsbutikken, og ALLE er dyre. Syns det er ufattelig at de tar så godt betalt for så små sko.. Greit nok å betale så mye for et par sko til meg, for de kan jo brukes i mange år, til de er utslitt.. men til en unge på 17 mnd som vokser stadig.. ARGHHHH!!! Ja til lavere sko priser!!! ;-)
~sjiraff~ Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 400k er jo av de billigste vinterskoene man får da, så synes ikke det var så mye å hoppe i taket for. Kan ikke tenke meg at det er så mye billigere å lage små sko enn store sko..
3b@rnsmor-30* Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 enig med sjiraffen jeg.. har vurdert noen vintersko til snuppa, men de kosta 600kr... så tror nok heller jeg går for de "billige" til 400 kr.. jeg tror heller ikke det er så mye billigere å lage sko til barn enn voksne
stinky-monkey Skrevet 8. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2007 Nei, det var ikke akkurat det jeg mente da, at det sku være billigere å lage små sko, annet enn at de bruker mindre materiale.. som sikkert ikke utgjør noen vesentlig forskjell prismessig.. Men det jeg mente var at det er irriterende å bruke så mye penger på sko til EN sesong.. som ungen vokser utav. Mens sko til oss voksne som ikke vokser mer i beina er helt greit. Jeg syns hvertfall at 400 kr er mye penger på sko. (så har jeg 3 unger da, og når alle må ha vintersko hver sesong, så blir det fort dyrt... og når man også i tillegg skal ha alt mulig annet av vinterutstyr som dresser, ull klær, votter og lue osv). Jeg syns at sko til små barn skulla ha kostet max 200 kr jeg ;-) Men det er MIN mening, da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå