Gå til innhold

diclocil

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir man helt sikkert kvitt brystbetennelsen med dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stor sjans for det, er jo en sterk antibiotika.

Vet ikke om du ahar tatt prøve av brystet med tanke på hvilke bakterier det er i brystet.

Skrevet

Har blitt kvitt det med diclocil de tre gangene jeg har hatt brystbetennelse (ene gangen nær sykehusinnleggelse).

Eneste er at babyene mine reagerte når de var helt nyfødte, ikke den ene gangen jeg fikk når yngstemann var 10 mnd.

Skrevet

ja, har tatt prøver av brystknoppen idag. får vel svar når jeg har time på sykehuset på mandag. kan brystbetennelse kommer mange ganger i ammeperioden?

Skrevet

Jeg hadde det kun en gang da eldstemann var nyfødt, en gang da nr to ble født og en gang for et par mnd siden (men den siste gangen var fordi jeg gikk med altfor trang push-up bh med spiler *rødme-rødme* fordi puppene så så fine ut i den. Selvsagt ble jeg ikke kvitt den selv om jeg sluttet med bh'en)

Skrevet

Det kan komme flere ganger ja. Diclocil går jo litt over i melka, vet ikke hvor gammelt barnet ditt er, men mulig de prøvene du har tatt viser at du skal bytte antibioika.

Husk ull på puppene, aldri trekk, gjerne ha en singlet/etterhvert ulltrøye nedi buksa under de andre klærne.

Lykke til :)

Skrevet

har man først fått brystbetennelse en gang kommer det lett tilbake igjen..

jeg hadde det en gang i ene puppen da jeg ammet eldste.

men fikk det kronisk da yngste ble født.. måtte slutte og amme etter 3 mnd og 4 penicillinkurer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...