Gå til innhold

Gruer deres samboer/mann til kommende fødsel??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter nr 3,men mannen min veit hva vi skal igjenom.Men han gruer seg til denne dagen.Selv om han ikke direkte sier det,så sier kroppsspråket mer enn noe annet! Hvordan er det med deres mannfolk??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mer eller mindre likegyldig er sambo skulle man trodd. "Det går bra med deg, fordi du er så perfekt (har så fin kropp)", var kommentaren fra han. Hahahahaha, så jeg tror nok han er litt spent selv ;-p Selv om han ikke sier stort om det...

Skrevet

Alt gjikk så bra sist at han sier han GLEDER seg :)

hehehe, han er så søt når det er snakk om fødsel! Lyser opp som en advents-stake =)

Skrevet

Min gruer seg veldig. Sier det ikke er sikkert han greier å bli med. Skulle nsten tro det var verre for han enn for meg. Når jeg sier jeg gruer meg, får jeg nesten ikke tibakemelding på det, få bare høre om hvor forferdelig det er for han som må gjennom dette. Vi jenter er skapt for dette mener han, og det er ikke mannfolka. Kjenner jeg blir litt irritert...

Skrevet

Trodde han skulle grue seg, men han gleder seg faktisk. Det eneste han tenker på er at han ikke kan planlegge nøyaktig når det skjer:o) ang kø, barnevakt til elste ol.

Skrevet

Han gruer seg som bare det. Syntest det var helv jævlig sist... Vi hadde ikke noen fin opplevelse av den noen av oss, dessverre. Jeg synest det var er smertehelvete og han stakkaren måtte se på og følte seg helt hjelpesløs. Tror det er minst like vondt for mannen sånn psykisk. Men han skal jo være med igjen har han bestemt.

Skrevet

Min kar gleder seg til alle fødselene han!! Han tar bilder, ser dere nede når ungen kommer ut og skryter av morkaka, den er kjempefin,diiiger, sa han sist, som om jeg brydde meg om den:) Men moro han tar det sånn da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...