Trollemor og snuppa! Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Jeg tenkte litt på Atkinson, vet jo at mange går det raskt på det... Må (bare) ned 20 kg i en fei! )
Trollemor og snuppa! Skrevet 8. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 8. september 2007 Oi, hadde tenkt at denne skulle på skravle, men, men....
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Masse avføringsmiddel,lite mat,amfetamin...Etc.
Himmelblå Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Drikk vann istedenfor brus, juice o.l. og løft på ræva
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå