Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 er 3 dager over termin og har ved 3 anledninger idag blitt ganske våt i trusa, kjenner at det renner litt og det er ikke urin. var litt ekstra slim på papiret istad etter dobesøk....noen som har opplevd dette og tror det er nødvendig og kontakte føden?
leonberger Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Har ikke vært borti det derre før.. Men ta kontakt med føden.. Vet at når vannet er gått så setter de i gang fødselen om det ikke skjer av seg selv iløpet av et døgn... Lykke til...
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Jeg har de 3 siste dagene nå vært våt i trusen en del ganger, ringte føden før i dag, men de mente det var nok bare veldig tynt utflod, for det skjer mye nå på slutten ( er i uke 37+3) , men ville ha ringt, for det kan være anderledes når du har gått over termin.. Jeg hadde vannavgang når jeg fødte forrige gang, 2 dager før fødsel og jeg visste det ikke selv, så ikke alltid så lett å vite... Vil anbefale deg å ringe Lykke til
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Ta på et bind, og ring føden. Det å lekke fostervann ville jeg absolutt ha informert om og fått råd på. De sier at om hodet er festet, er det lite som kommer (kun fra en lomme under hodet), og har ikke like mye å si. Men mangel på fostervann er jo ikke det beste. Vær obs på fostervannets farge. Om det er grønnlig/brunt kan babyen ha bæsjet i fostervannet. Forurenset fostervann er ikke så bra ift at baby kan få infeksjoner (som kan behandles umiddelbart etter fødsel). Og det skjer oftere på overtid enn før termin, eller om babyen er stresset f.eks under fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå