*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Er det noen andre som har det? Jeg har hatt det siden i går, ubehagelig.... Forsvinner ikke, er akkuratt som jeg føler hjerteslagene mine veldig tydelig i brystet. Har i tillegg mye vonde murringer i mage og korsryggen. pluss kynnere. Er 17+2 i dag.
anneli84 Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 har mye hjertebank jeg også... tror ikke det er noe farlig.. har hatt det lenge, men det går litt opp og ned på hvor kraftig det er, og hvor lenge det står på..
Sunniva78 har to små Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Jeg også har det! Kommer plutselig, spesielt når jeg slapper av. Varer ikke så veldig lenge, men det kjennes jo ut som om hjertet er på vei ut brystet..! Hmm, lurer på hva det kommer av?
anneli84 Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 trur jeg har lest noe om at det er fordi hjertet må jobbe litt hardere for å pumpe pga babyen også skal ha sitt. og det virker jo ganske logisk. hehe
Minnie Mom Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Her også! Hjertebank av og til, og vanvittig høy hvilepuls: 90 Men hjertet jobber for for to da.. )
Sunniva78 har to små Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 Når jeg tenker litt mere på det, så får jeg det som regel når jeg ligger på ryggen... Kan det være at det blir press på noen nerver, slik at det blir redusert oksygentilførsel..? Vet jo at man skal være forsiktig med å ligge på ryggen sent i svangerskapet...
trying og kaisa elisebet Skrevet 8. september 2007 #7 Skrevet 8. september 2007 Spurte jordmor om dette for det er jo ganske uehagleg..Ho sa at me har jo meir blod no, og det er kroppen som vender seg til graviditeten.. Eg hadde i tillegg lågt blodtrykk, og då vart hjartebanke forsterka... Men det er ganske ubehagleg mens det står på.. men ufarleg...
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 8. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. september 2007 takk for alle svar.... Ubehagelig er det, men godt det er ufarlig da. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå