Lykke(lig) Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Hva tenker dere ang. å få barn tett opp til bryllupet? Vi skal gifte oss 2. august 2008 og har bestilt lokale til vielse, middag og fest samt fått vigsler. Jeg har hatt babylyst en stund, og vi har forsøkt å bli gravide i 1 pp. Så nå lurer jeg på om det er noen som har erfaring med å få barn 6-8 uker før bryllupet? Min kommende svigersøster og hennes mann fikk barn 6 uker før de gifta seg, og det gikk veldig bra. Men så vet man jo ikke hvordan fødselen går, om barnet er friskt, får kollikk osv. Jeg tenker på dette for jeg lurer på om vi skal prøve denne månenden også å bli gravide. Barnet vil da evt. bli fødd rundt 6 uker før bryllupet. Jeg ble ferdig utdannet nå i vår etter 5 års studier, og har utsatt å få barn helt til nå, og nå synes jeg at jeg har venta lenge nok, hvis dere skjønner hva jeg mener.. vente på at det skal passe, for det passer jo aldri. Om noen har råd å komme med, er jeg evig takknemlig
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Det går jo stort sett greit, men jeg selv var dårlig form minst 8 uker etter første fødsel så vi har nå valgt å vente litt.Så minstemann blir ca 5 men når vi gifter oss neste høst.
Lykke(lig) Skrevet 8. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2007 ja, fornuften min sier at vi burde vente, men så har jeg så lyst at det endelig skal være vår tur. men tida går nok fort, og plutselig er bryllupsdagen her takk for at du deler erfaringer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå