mamma mai Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Noen som vet om disse er OK å bruke til nyfødt baby, i senga? Kvalitetsmessig...osv? takker for svar...Og om de ikke er bra, hvem har de beste skinnene?
Sunniva78 har to små Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Har hørt at de ikke er så bra, men har ingen erfaringer selv. De isolerer ikke så godt, da de er langhåra. Da er det også lettere at barnet blir klamt. Jeg har derimot hørt masse positivt om skinnene fra Nøstebarn, og jeg har tenkt å kjøpe der. De koster litt mer, men det tror jeg det er verdt:-)
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 man får de også korthåret.. vi har kjøpt ett av hver, korthåret i senga og langhåret i vogna (med putetrekk over så han ikke ligger å smatter på det. jeg har hørt masse positivt om ullet jeg, og så lenge det går an å vaske det på 30 grader er det ok.
pilutt1 Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Etter det jeg har fått med meg, finnes det to typer lammeskinn på Ikea. Ett hvitt langhåret,og et korthåret som er gråfarget tror jeg. Jeg selv har kjøpt mitt på Jysk til 349,syns det var en grei pris i forhold til Nøstebarn sitt til godt over det dobbelte...Tror de er ganske like ihvertfall...ser ihvertfall slik ut fra bildene jeg har sett.
Gjest Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Vi har hatt det fra IKEA i over 3 år. Er kjempefornøyd! De er litt store, men det kommer jo ann på hvor du skal bruke de. Vi brukte skinnet i sprinkelsenga frem til hun var to år. Sløvhet gjorde at vi aldri kjøpte et til vogna...
Vestlandske meierier A/S Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 synes det jeg kjøpte der er elendig, stinker rett og slett!! har til sammelnigning ett fra nøstebarn som er FANTASTISK i forhold:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå