Gjest Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Hadde ikke tenkt å stemme, men er det mulig å stemme uten valgseddel? mener at man bare kan ta med legitimasjon?
Gjest Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Stemmer det ja. (Kan ikke stemme med bare valgseddelen, men kan stemme med bare legitimasjon). De oppfordrer til å ta med begge dele, så går det kjappere å få 2 ekspedert deg. (oppfordrer deg uansett til å stemme på valgdagen... da er det bedre å stemme blankt enn å slite sofaen!)
Trollemor og snuppa! Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Ja, vaffal her vi bor! Og ja, du kan stemme uten valgseddel, bare du har leg! )
Gjest Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Du må jo bruke stemmeretten din tenk så heldige vi er som får lov å stemme.. Du kan stemme uten seddel, du får ny ved valglokalet
Gjest Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 Jeg jobber sent på mandag så da skal jeg traske ned å gi min stemme )
Trollemor og snuppa! Skrevet 8. september 2007 #7 Skrevet 8. september 2007 Æsj, nå hørtes jeg "blond" ut! Ja, siste frist er mandag! )
Gjest Skrevet 8. september 2007 #8 Skrevet 8. september 2007 Samboer ringte nå og vi skal visst se valg på tv klokka 20 hehe
3b@rnsmor-30* Skrevet 8. september 2007 #9 Skrevet 8. september 2007 ja det går fint det. står bare på at det letter arbeidet med å sjekke mantallet om man har med stemmeseddelen.
Gjest Skrevet 8. september 2007 #10 Skrevet 8. september 2007 Er det valgKORT du mener? Ja, du kan stemme uten valgkort, og du kan velge å stemme blankt. Jeg tror de har gått bort fra at man putter i konvolutt, da legger man bare stemmeseddelen (lista) i urnen. I avlukket skal det finnes blanke stemmesedler, slik at det ikke syns at man stemmer blankt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå