silhah og emilie Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 jeg hadde termin sist 1.august for 1 uke siden testa jeg positivt... nå har magen begynt å komme..hva i alle dager?? den kan vel ikke komme så fort? sist var jeg 3 mnd på vei da magen begynte å synes... hmmm
Minnie Mom Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Du mener at du hadde første dag i siste mens 1. august? Eller? For da et du nå 5+3. Kan jo være at du er oppblåst og hoven. Jeg fikk mage veldig tidlig denne gangen, sist brukte jeg mine vanlige olabukser til uke 20, nå begynte jeg uke 13 og da hadde buksene vært stramme et par uker. Synes magen ble større rundt uke 8-10. Du er ikke 4 uker lenger på vei da? At siste mens ikke var ordentlig..?
silhah og emilie Skrevet 8. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2007 ja første dag i siste mens var 1 august... var helt vanlig mens da...
*guttemamma* Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Tror nok at du er blitt litt oppblåst. Med førstemann begynte jeg ikke med andre bukser før jeg var i 5.mnd. Denne gangen måtte jeg slutte med de gamle buksene/skjørtene rundt uke 6. Var ikke sjans, var så opplåst og ekkel at alt føltes ubehagelig.
mai mammaen til to Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 jeg har også utrolig oppblåst mage..har kjempe lyst å bare begynne å bruke mamma bukser..men må nok vente litt til.. vil jo ikke at folk skal vite det helt enda..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå