Gå til innhold

Trenger råd...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min yngste datter er snart 1 mnd gammel og har siden fødselen av virket som om hun har en del vondt i magen. Jeg ammer så ofte hun vil, og hun har lagt godt på seg. Men det virker som hun har en del luft i magen som hun sliter med å få ut, det samme med avføring, virker som hun har veldig treg mage. Men hun gråter ikke så mye, ligger mest å lager trykke-lyder og blir ofte helt rød i ansiktet. Er det noen gode råd fra dere? Jeg har ikke prøvd å gi henne flaske enda, men prøver gjerne det om jeg må. Hun sover så lite om gangen også, så det virker som hun har litt problemer med å slappe av.

 

Håper mange har råd å komme med :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøv å "masser" magen hennes i sirkel bevegelser, med klokka. Det skal visst hjelpe på tarmene, slik at det gir avføring.

Skrevet

vi har god erfaring med sukkervann:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...