To_små_prinsesser Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Min yngste datter er snart 1 mnd gammel og har siden fødselen av virket som om hun har en del vondt i magen. Jeg ammer så ofte hun vil, og hun har lagt godt på seg. Men det virker som hun har en del luft i magen som hun sliter med å få ut, det samme med avføring, virker som hun har veldig treg mage. Men hun gråter ikke så mye, ligger mest å lager trykke-lyder og blir ofte helt rød i ansiktet. Er det noen gode råd fra dere? Jeg har ikke prøvd å gi henne flaske enda, men prøver gjerne det om jeg må. Hun sover så lite om gangen også, så det virker som hun har litt problemer med å slappe av. Håper mange har råd å komme med )
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 prøv å "masser" magen hennes i sirkel bevegelser, med klokka. Det skal visst hjelpe på tarmene, slik at det gir avføring.
beibiboom Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 vi har god erfaring med sukkervann:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå