Jumpy Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 åå.. sukk, sukk og trippelsukk!!! Har sååååå lyst på baby i magen jeg nå! De siste månedene føler jeg at jeg har vært superflink og ikke tatt opp temaet barn med samboer'n min en eneste gang. Kjenner jeg er veldig spent på om han i det hele tatt har merket det!! Men, altså nå begynner det å nærme seg bristepunktet her. Har bare så lyst til å skrike ut "jeg vil sette igang å bli gravid!!!!" NÅÅÅ... men har klart å holde meg i skinnet foreløpig og SKAL klare det en stund til. Vente litt utpå høsten. Av ymse årsaker så passer det så bra å ta en råalvorlig samtale om dette igjen om en liten stund. Men nå er det babyer her og babyer der, gravide overalt, jordmødre på TV og idag i Magasinet til Dagbladet: mange sider om lille Agnes som ble født 4 mnd for tidlig og veide 502 gram. Også har det gått så bra med ho. Ha, ha.. tårene presser på bare av å lese litt om slikt!! Viser sambo bildet av den lille foten hennes blåst opp over ei hel avisside. Han nikker og si "hmm".. og jeg har så lyst til å si HERREGUD jeg blir snart gal kjære. Nå har jeg latt temaet ligge SÅÅÅ lenge, kan du ikke bare si at vi kan bli prøvere nå: Vær så snill!! Ååååh.. jeg har så lyst. Jeg har vært så flink så lenge. Skjønner du ikke at jeg bare elsker deg da, og vil ha barn med deg. Nååå... jeg er over 30 år, tenk om vi aldri får barn?? Har du tenkt på det kanskje? hi h.. kjenner jeg kan skrive meg grønn her. Poenget er: nå sprekker jeg snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! klem
jenta fra havet Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Å jeg vet!! Jeg kjenner meg veldig godt igjen..! Det er helt sykt hvordan man bare vil si "NÅ svarer du meg, rett ut.!! Skal vi lage barn en gang snart? Skal vi gjøre det, sånn cirka nå?? FINT! Takk...!" Åh.. Jeg skjønner deg!! Er jo "bare" 25 jeg da,men er vel så utålmodig som deg..hvordan blir det hvis jeg må vente et par, tre kanskje fire år til???!? Huff..
Jumpy Skrevet 9. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2007 TAKK!!! he he, det er nesten sprøtt hvor oppi det man blir. Hjernen bare spinner liksom, og det KLØR i hele deg etter å få spikra en plan.. NÅÅÅÅ!!! Hi hi, er godt å få bekreftet at noen forstår. Det hjelper faktisk veldig mye å få ting ut her på forumet, uten tror jeg at jeg for lengst hadde pratet HULL I HODET på sambo!!! Heldigvis får jeg vel nesten si, så startet ikke babysuget mitt for 5 år siden, DA hadde jeg vært gal (galere?) nå. På den annen side er det kanskje en fordel så rekker man kanskje å bearbeide typen slik at han er klar FØR man er 30... sukk, jeg håper virkelig at vi snart er igang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå