Gå til innhold

Å lykke!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi!!!! Jeg er så glad. Føler for å rope det ut til hele verden:) Derfor roper jeg her inne! Jeg fikk bare en enorm lykkefølelse over meg da jeg stod i dusjen i stad. Jeg skal bli mamma:) Det er ikke til å tro! Jeg kan først nå forestille meg litt hvordan det vil være å sitte i min egen sofa og holde en liten baby som er VÅR i armene mine:) Hver gang jeg passerer vogna i gangen så må jeg bare smile! Det er så lett å fokusere bare på antall dager ijgen og praktiske ting.. Det har hvertfall jeg gjort! Men hurra hurra for babyen i magen min:) og har på følelsen av at hun ikke vil vente så altforlenge å komme heller:).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en enormt god følelse ja...

 

Jeg har ikke termin før 11.11 jeg da... Men vi gleder oss en masse....

Skrevet

Helt enig!! :-)

Er en enorm fin følelse og det beste med hele graviditeten. Det at man har noe å glede seg til, at vi skal få et barn sammen er helt utrolig. Blir fort mye fokus på det negative, kanskje spesiellt nå på slutten når man bare vil bli ferdig.

Skrevet

Ja, det er så hærlig!!!

 

Får av og til bare lyst til å skrike av glede!!!!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...