simsalabima Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Jippi!!!! Jeg er så glad. Føler for å rope det ut til hele verden:) Derfor roper jeg her inne! Jeg fikk bare en enorm lykkefølelse over meg da jeg stod i dusjen i stad. Jeg skal bli mamma:) Det er ikke til å tro! Jeg kan først nå forestille meg litt hvordan det vil være å sitte i min egen sofa og holde en liten baby som er VÅR i armene mine:) Hver gang jeg passerer vogna i gangen så må jeg bare smile! Det er så lett å fokusere bare på antall dager ijgen og praktiske ting.. Det har hvertfall jeg gjort! Men hurra hurra for babyen i magen min:) og har på følelsen av at hun ikke vil vente så altforlenge å komme heller:).
leonberger Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Det er en enormt god følelse ja... Jeg har ikke termin før 11.11 jeg da... Men vi gleder oss en masse....
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Helt enig!! :-) Er en enorm fin følelse og det beste med hele graviditeten. Det at man har noe å glede seg til, at vi skal få et barn sammen er helt utrolig. Blir fort mye fokus på det negative, kanskje spesiellt nå på slutten når man bare vil bli ferdig.
Krokka og prinsessa Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Ja, det er så hærlig!!! Får av og til bare lyst til å skrike av glede!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå