Gå til innhold

Noen her som har erfaring med syke babyer? (7 mnd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har vert småsyk nå i ca en uke. Hadde feber og kasta opp to ganger på mandag. Hadde lege som såg på han, og han såg helt fin ut.

Resten av uken har han ikke hatt mindre enn 37,4 i temp. En kveld var den oppe i 38. Hoster og nyser, hører det er litt slim.

Virker litt irritabel på en måte, men er ellers i godt humør, flirer og ler, tisser bra. Spiser egentlig ganske bra, bortsett fra idag da han kasta opp igjen middagen, og ikke spiste hele porsjonen med grøt jeg hadde laga (noe han pleier).

Noen tips? Bør jeg gå til lege med han igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Under 38 pleier ikke aa regnes som feber paa barn og det er helt normalt at temperaturen varierer litt.

Saa lenge han spiser og drikker saa hadde jeg avventet legebesoeket.

Kan ikke vaere noe annet da, tenner ol ?

Skrevet

Høres ut som helt vanlig virussykdom som du kommer til å få _mange_ runder av i årene som kommer. Han har jo ikke hatt virkelig feber og er i god form, spiser bra osv så ser ingen som helst grunn til å oppsøke lege pga dette.

Skrevet

Hvis allmentilstanden er bra, og han ikke har høy feber skulle han vel ikke trenge lege ;-)

Kan være så mye, tenner, vondt i halsen, høstforkjølelse osv...

Skrevet

Okei, takk for svar!

Er mulig det er tenner ja, hadde en ekkel bleie her tidligere. og vanlig forkjølelse for den saks skyld siden alle i huset her har vert syk=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...