Gjest Gul stjerne Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Hun kjenner på magen el under, oppfor skambenet, dytter litt fram og tilbake for å kjenne om hodet ligger i bekkenet og om det sitter fast.
Vestlandske meierier A/S Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 som over, men dem kan ikke si det 100 % sikkert uten gyn undersøkelse:)
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Hos meg sjekket de det ved at de kjente på leiet på barnet, de såg det også ved gyn. og vanlig ul. Men om man kan vite det helt sikkert vet jeg ikke..
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Min lege tok fast i hodet og rykket fra side til side for å kjenne. Hodet var festet. Ubehagelig i grunnen....
Tussa og Sofie Skrevet 9. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. september 2007 Urgh, ok, hørtes ikke så behagelig ut nei....er bare 31 uker så de sjekker vel uansett ikke dette på en stund da. Takk for svar alle sammen!
bomper`n Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 hei tussa m\tusseliten. hodet til babyen hadde festet seg alerede på meg i uke 31, så det kan nok hende de skjekker det;) ikke vondt asså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå