meTherese *220208* Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 spiren min jeg kjente i går mon tro? Spiste meg en kebab i går (fy meg), den var mediumsterk.. Når jeg la meg ned for å slappe av etterpå kjente jeg akkurat som om en boble sprakk i magen, eller et veldig forsiktig dytt av enn boble, hvis dere forstår hva jeg mener..?? Det skjedde tre ganger og så var det ikke mer.. Og hadde jeg ikke sittet i ro hadde jeg aldri kjent det... Hva tenker dere? Kan det ha vært spiren min? Er forresten ca. 16+4 (usikkert)
januarbaby:-) høygravid Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Det hørtes jo slik ut i beskrivelsene dine. Det starter med bobler eller akkurat som en fisk som spreller:-) jeg kjente det i uke 16 og ble sterkere og sterkere,nå er det kjempetydelig.. Er i uke 20 nå.I mitt forrige svangerskap kjente jeg ik noe før i uke 18. Det varierer jo veldi
Ein T Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 dette er nok kanskje det ja kjennte det selv i uke 16 selv for første gang. er i uke 24 nå. det merkes ikke lett første gangene men nå kjenner jeg tydlige harde spark hver dag deilig følelese. kjenne liv....
kariuss Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 jeg er ferdig med uke 20 imorra og kjenner ikke no! men kanskje noe, kjenner noe som skjer, men virker som bare luftbobler, kiler litt noen ganger, så kan vel kanskje være spira.. men kjennerl iksom ikke sånn Å NÅ SPARKA DET! enda..
meTherese *220208* Skrevet 8. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2007 Å så spennende=) Tror det var det jeg kjente jeg og egentlig.. Noe jeg aldri har kjent før hvertfall=)) Nå gleder jeg med til å kjenne mer og til det blir tydelige spark=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå