MammisOgTøffer`n Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Lurer på hva vi skal finne på vi....... Har såå lyst til å reise når jeg først har ferie egentlig........ Hmm........Men hvor tro......
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Ikke i høstferien vel, men reiser til tyrkia om 2 uker. *juble*
Mille** Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Skal jobbe hele uken. Men kusina mi på 8 år kommer på besøk til oss i halve høstferien og så reiser store snupp til henne resten av høstferien. Blir nok kos for de. ) Mange plasser man kan reise da, skulle gjerne reist til sydligere strøk!
3b@rnsmor-30* Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 jeg skal på kurs på gols-fjellet to dager.. resten på jobb tror jeg... hvis ikke jeg kan få inn et par feriedager eller noe da.. har en del til gode..
MammisOgTøffer`n Skrevet 8. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2007 Åååå............Syden ja, dere er vel heldige:)Det hadde vært deilig, rømme fr kalde hjemme....... Kunne tenkt meg en liten tur til danmark jeg.......kanskje.......
Twintipp og himmelblå Skrevet 8. september 2007 #7 Skrevet 8. september 2007 Om sambo finner ledige billetter reiser vi til Tyrkia, noe jeg håper han ikke finner:o( Liker ikke Tyrkia.. Men, hele svigersfamilien skal dit så... Hvis ikke finner vi nok på noe artig, ikke helt bestemt oss.. Åpen for forslag:-p
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. september 2007 #8 Skrevet 8. september 2007 Hvorfor liker du ikke tyrkia? Skal dit selv snart og gleeeeder meg!!!
jente,jente, ? Skrevet 8. september 2007 #9 Skrevet 8. september 2007 ikke akkurat i høstferien, men jeg og gubben drar på bryllupsreise til Egypt et par uker senere
MammisOgTøffer`n Skrevet 8. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 8. september 2007 Ja, hvorfor liker du ikke tyrkia egentlig? Det blir nok en kjempe fiiiin tur det da, om ikke så reiser jeg gjerne isteden for deg,hihi:) Hopper gjerne i kofferten til egypt også forresten,tjihi:)
fleXibel Skrevet 8. september 2007 #11 Skrevet 8. september 2007 Får besøk av søstern på 8 år.. hun gleder seg helt villt sier muttern te å dra på langtur sørover
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 8. september 2007 #12 Skrevet 8. september 2007 Liker heller ikke Tyrkia Høstferie, hva er det?
MammisOgTøffer`n Skrevet 8. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 8. september 2007 Syns da tyrkia er et fint sted jeg da....Nå har jeg bare vært der en gang men, og det er maaaange år siden......... høsteferie er for de spesielt utvalgte,mohahahaha:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå