Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Jeg blir så irritert på sambos søster og typen, han er helt grei, men det er hun som er "problemet". Signerer med anonym her, i tilfelle hun sniker inne på siden her, vet hun sniker en del på hva andre skriver, mest på en annen baby side, men hun vet jeg er her.. I dag hadde jeg bedt de på middag.. Og når de kommer (sånn er det hver gang) så er hun ihjelsulten, og har ikke spist hele dagen, så blir et mas fra hun kommer til hun går om hvor sulten hun er.. Men maten blir jo ikke ferdig før fordi.. Syns det er litt frekt å forvente at vi skal holde maten deres for en hel dag jeg.. Jeg spiser alltid frokost de gangene jeg er bedt til noen på middag.. Blir så frustrert jeg.. Og hun spiser så klart som en helt, så jeg måtte jo til å koke mere potet nå, for jeg venter flere gjester.. Enda jeg kokte masse potet først. Og når de har spist, syter hun over hvor mett hun er... Hun må alltid mase og syte om et eller annet. Enten er hun syk, eller så er sønnen for aktiv, mannen for lat, de har for lite penger, eller hvor håpløs vennene hennes er o.l. *argh* Hver gang hun kommer hit stuper hun inn i matskapene og kjøleskapet, for å se om vi har noe godt å spise.. Snop, kjeks, potetgull o.l. Syns ikke det er god folkeskikk jeg.. Selv om hun er søsteren til sambo. Og hver gang de er her så går de bare ut å røyker, uten å spørre om det er greit at vi ser etter deres svært aktive sønn...... Og de krangler alltid om hvem som skal se etter ungen når de er her, hvem som skal gi han mat o.l. Og de stønner og bærer seg (spesiellt hun), over at ungen er så aktiv, at den andre aldri ser etter, gir mat o.l. og stort sett så er det han som ender opp med å gjøre ting. Huff.... Takk for at du gadd å lese.. Jeg bare måtte få det ut.......
kariuss Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Huff, noe så slitsomt å høre på sånn syting HVER gang da, hater sånt selv, men nå omgås jeg heldigvis ikke så mange av de daglig. Er jo ikke akkurat normal folkeskikk å sitte å klage på besøk da, jeg tror hu sliter med seg selv siden hun er så opptatt av å klage på vennene sine, seg selv og begge de to.. Jeg vet ikke jeg altså, kanskje hu har skikkelig dårlig selvbilde eller er usikker på hva hu skal si.. Hva sier typen din til d da? syns han også hu er teit?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Blir nok mest oppgitt tror jeg. Også syns han hun er LAT!! Hun har ikke jobbet en dag i sitt liv. :-/
Rita27 Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Det er noen som har fått det for seg at jorden sirkulerer rundt dem, og ikke sola! Blir så lei av sånne folk selv, og hun hadde sikket hatt godt av å bli fortalt at normal høflighet er et minstekrav når man blir bedt på middag:) Hehe! Neste gang hun kommer, så klin inn favoritt snacksen hennes med avføringsmiddel, så sitter hun på do resten av besøket! Problemet løst! Hehe!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Høres ut som søstren min, hun syter og klager alltid. Men hun skryter alltid av typen, han er bare så god og tjener så bra. Har nesten aldri jobbet, familiens favoritt i tillegg. De synes så synd på henne som er så trett og sliten hele tiden. Sender melding til mine venner og har fått typene mine til å fikse ting og kjøre henne over alt. Sleip. Måtte bare klage litt....
Anonym bruker Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 Hi her. Hahahahahaha.. Ja, kansje det gitt.. Hadde vært forferdelig morsomt.. Men dessverre hadde det gått ut over samboeren hennes.. Han løper føttene av seg for henne, han er nok verdens mest tolmodige mann. Han er på jobb, mens hun bare sitter hjemme å ikke gjør noe. Med en gang han kommer hjem, så gir hun ansvaret for ungen til han, og drar til venninner. Han henter vann, brus, melk kaffe, mat, pledd, ja, alt for henne, og eneste han får tilbake er å få høre hvor håpløs han er, at han aldri gjør noe, osv osv.. Syns rett synd i han jeg.. huff.. Drar han på fotballtrening, eller vil gjøre noe med kammerater, får han høre at han aldri er hjemme med sønnen, at han ser sønnen for skjelden, at han kan holde seg hjemme, at han bryr seg for lite om familien osv osv.. Og det er aldri noe som er bra nok for henne. Hun er alltid syk. Vi hadde de med på bilferie sommeren for 2 år siden, og hun hadde sikkert 100 sykdomstilfeller på turen.. Vondt i magen, blærekatarr, stiv i ryggen, krampe i beina, forkjølelse, vondt i hodet, blærekatarr igjen, for varmt, for kaldt, for trangt, trøtt, kvalm, ja.. slik fortsatte det hele turen.. pluss at hun måtte ut å tisse og røyke for hver halve mil... ALDRI mere bilturer sammen med henne!!!!!
Emmilo Skrevet 8. september 2007 #7 Skrevet 8. september 2007 Snakk med broren din å styr opp saken. Gi et spesifikt klokkeslett: maten er ferdig kl 19. Når maten er slutt er den slutt, ikke gi maten som andre gjester skal ha. Hvis de krangler foran dere: be dem ta krangelen et annet sted, det er ikke frekt å si fra, men det er frekt å krangle hjemme hos dere. Stå på!
magj Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 Helt enig med Emmilo 21/9!!! Ikke godta oppførselen, still krav! Best om broren tar oppvasksamtalen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå