Gå til innhold

Skavledamer går i Crocs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror 80% av damene på skravle simpelthen eeeelsker Crocs. Hva slags sko går dere krangledamer i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj...jeg mener bestemt at jeg er en skravledame og en krangledame, men eier ikke crocks! Grunnen er fordi jeg synes de var pyton på beina!

Basta!

;o)

Skrevet

Crocs ser ut som noe fandens oldemor fant på en dag hun ville skape noe som var frastøtende utenom det vanlige.

Du kan trygt si at det jeg putter føttene i er av en helt annen estetisk verden enn disse horrible gummikloggene.

Skrevet

crocs er grusomme og stygge, men gode for meg å gå i. Hjelper på bekkenplagene mine =)

Skrevet

Enig! Crocs er stygge, men jeg har etpar grå anonyme som jeg har brukt hjemme ett års tid. Jeg er ikke tøff nok til å gå på disse i andres påsyn, men de er gode å ha når jeg subber rundt i kåken og er alene! Min samboer har holdt på å pælme dem noen ganger nå... (Henger forresten aldri på skravle - mest på 3. trimestrer og krangle).

Prøvde etpar fake crocs i sommer - de er ikke i nærheten av ¨være så gode på foten, men de ser like jævlig ut. Tror ikke none kjøper Crogs fordi er så lekre.. Mest for å holde sexpress fra kjæresten i sjakk...

- Det verste jeg vet er folk som digger dem så innmari at de knepper på pins med sommerfugler og blomster..

Ellers bruker jeg Uggs også når det er kaldt.. De er gamle og stygge men fy fader så gode. Når jeg skal dasse rundt med vognen i vinter skal jeg bo i dem selv om de er aldri så umoderne for tide. De beste skoa jeg har eid, ever!!!

JA TIL UGGS! Nei til fake!!!

Skrevet

Joggesko. Akkurat nå er "behagelig" et mye viktigere kriterium enn "fin" når det gjelder sko...

Skrevet

Joggesko her også. Mye kule joggesko, da!!! Ikke noe i veien med å se fin ut OG å ha det behagelig. Hint, hint, crocs-ladies...;)

Skrevet

Jeg gaar for det meste barbeint, alltid barbeint hjemme og paa jobb, og nesten alltid naar jeg kjörer bil (men har sandalene paa setet ved siden av meg i tilfelle jeg skulle blitt stoppa kan jeg hoppe inn i dem, dog jeg veit faktisk ikke noe om loven naar det kommer til om man MAA ha sko naar man kjörer osv. Jeg kjörer definitivt bedre uten sko, da det er mye mer behagelig for meg)

Naar jeg ikke er paa jobb, hjemme eller i bilen, har jeg diverse sandaler i störrelse syltelabb, fordi föttene mine er veldig veldig hovne.

Gir beng i hvor fin eller ufin jeg er.

Skrevet

Leste ett sted at de nå har "parret" Crocs og Uggs. Husker ikke hva de kalte de, men styggere enn styggest det var de.

Skrevet

første gang jeg er her. Kjedelig å krangle, blir liksom nok med mannen min.....ha,ha.

Men crocs har jeg, til og med med lilla blomst. Går mye i de inne, og de var perfekt i syden etter at sandalene hadde gitt meg gnagsår.

Ellers går jeg i MBT sko, klumpete og høge.... men gud, så deilige (og dyre).

Gidder ikke å pynte meg i tide og utide, men en gang i mellom så blir det finsko og støvletter. Men aldri høyhælte, det greier bare ikke kroppen min for tida

Skrevet

Jeg går i crocs , med pynt til og med !

Jeg synes de er behagelige .. de ser kanskje ikke så fine ut ,men det driter jeg i ..

Jeg henger ikke på skravle...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...