Gå til innhold

til seychellene med barn!:::noen som har erfaring??? :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har erfaring med å reise til seychellene med barn på ferie?

vi reiser i februar med 1,5 åring og 4åring......finnes det f.eks bilstoler der til leie???Både forover og bakovervendte??eller må vi ha med selv??er det barnevennlig??mye barnefamilier som ferierer der??

På forhånd takk for alle svar :) ha en koselig kveld!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva du spør om vet jeg ikkeno om, men ville bare si: ÅÅÅÅÅÅ SÅ MISUNNELIG JEG ER!! Har alltid ønsket å reise dit, for det er så vakkert. Men før jeg dør skal jeg til seychellene og maldivene :-))

 

Her står det litt om biler/bilstoler ol. + barnemat på seychellene. Har drømt meg bort mange ganger på disse sidene :-)

http://www.maldivene.no/catalog.cfm?nOnlineCatalogueNo=10907

 

God tur :-)

Skrevet

takk for linken!virket ikke som noe problem å få tak i bilseter nei... :)

ja vi gleder oss enormt...har aldri vært noe eksotisk sted før..ikke engang i de typiske "syden"landene, så dette skal bli spennende.

NOen andre som har vært der eller ellers vet noe om stedet er jeg takknemlig viss dere deler det med meg. :)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...