Gå til innhold

noen av dere som er intensivspl.?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aller først rapport, så går man gjennom papirer på pasienten, sjekker at bag og sug er ok i tilfelle respirasjonsstans, sjekker alle medisiner opp mot forordning, at innganger går fint og hva av medisiner som kan gis hvor. Sjekker naturligvis pas tilstand, resp, sirk osv.. Respirator eller annet utstyr sjekkes også. Mat gis. Legevisitt kommer og så ordner man resten av dagen med faste stell, medisiner og andre prosedyrer som skal gjøres. Legger til rette for besøk/stell for pårørende ol. Alt av gjøremål avhenger av pasientens tilstand, tåler han mye så gjøres mye, er han svært dårlig gjøres bare det som må gjøres. Så er det rapport igjen og neste vakt kommer:)

Skrevet

Takk for svar;)

Er en stund til jeg skal ta videreutd. enda, men virker spennende å være intensivspl.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...