♥Snulder Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Deilig å være hjemme... kunne klemme på ungene og sove i sin egen seng! Leah har blitt synbart større... spesielt i ord og fakter. I tillegg har hun kommet ut av våre vante rutiner og lagt seg til nye. Koser fælt på både mamma og pappa, og er tydelig blitt veldig knyttet til bestefar. Det som ikke er så positivt er å måtte gjøre alt selv igjen.... blæhhh... klesvask opp til ørene, mathandling og laging.... vasking... 1 meter høy bunke med post som skal sorteres. Jeg har fått jobb mens jeg var borte... 50% stilling i fengslet jeg jobber ekstravakter nå! Det var bra!! Samtidig så er jeg litt ambivalent i forhold til det... hadde jo så lyst til å søke etterutdanning, men det får bare legges på is en liten stund til. Antiklimakset er vel at vi har jobbet og jobbet og jobbet mot bryllup og bryllupsreise.... og nå er begge deler unnagjort... Hva skal vi jobbe mot nå da liksom?????.... hmmm.... oppussing av hus kanskje?? Eller finne noe annet som er litt artigere å glede seg til??? Blir det dibbetreff snart mon tro? ;=)
dritgrei hei hei! Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Enig!!!!! Antiklimaks de luxe - og vi har ikke vært på tur en gang. Vi bare kom rett fra festen, til hverdag hvor dritgreipappan i tillegg plutselig var ferdig med fødselsperm og skulle vips ut i 100% jobb.... snakk om overgang fysj og føy.... Men du, kjære snulder, velkommen hjem igjen!!!!!!! vi får kose oss her inne, og sørge for at det blir treff både titt og ofte, så blir det nok sikkert bra ittekvart. :-)))))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Velkommen hjem igjen begge to:-))) Kan tenke meg det er et antiklimaks ja! Det tar ikke lang tid å bli bortskjemt igrunn:-) Gratulerer med "ny" jobb, du får tenke sånn, at alt skjer når tiden er inne for det - sikkert en grunn til at du søkte denne stillingen istedetfor skolen......og husk, det er aldri for sent! Dibbetreff er jeg helt klar for!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Plutseliten :) Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Velkommen hjem! Antiklimaks er det alltid når noe man har planlagt og gledet seg til er over.Vips er hverdagen der med klesvask,handling og matlaging. Men...godt er jo det også egentlig,for ellers hadde vi jo ikke satt så stor pris på feiringer og ferier. Kjedelig om livet bare var en fest Gratulerer med jobb...sikker på det blir bra!
Gummelillan Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Først av alt; velkommen hjem!!! Skjønner at hverdagen kommer brått i møtet med hauger av klesvask og krav til egen matlagning. Egentlig er det utrolig lett å legge seg til luksusvaner og desto verre å bli kvitt de ;-) Og gratulerer med ny jobb! Og er du sikker på at du må velge enten eller? Mange etterutdanninger kan kombineres med jobb? Uansett, velg det som hjertet sier! Og du, kan antiklimakset kureres ved at vi tar et dibbetreff snart, så må jo det la seg fikse? Glemmer sjelden den hysterisk oppjagede tiden i fjor høst da vi alle gikk og gledet oss til treff for første gang sånn uten unger. Og hadde bekymringer om hvem av oss som egentlig var øksemorderen, he, he...
♥Snulder Skrevet 8. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2007 Jupp!! Antiklimaks kureres helt og holdent ved artige dibbetreff!!! Og denne gangen slipper jeg å "overfalles" av menn med ringer både her og der;=)
Gummelillan Skrevet 8. september 2007 #7 Skrevet 8. september 2007 He, he, en får vel tro det. Men man vet jo aldri - markedsverdien på sånne modne damer er jo generelt høy da så det kan jo hende at noen prøver seg, tihi ;-)
♥Snulder Skrevet 8. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. september 2007 Ja der har du jammen meg rett!!! Vi er en ganske eksklusiv gjeng med freshe kvinner i vår beste alder!!!
Karomamma Skrevet 8. september 2007 #9 Skrevet 8. september 2007 Velkommen hjem!!! PS - er det ikke jeg som er øksemorderen....? Hadde helt glemt det nå, jeg. På tide med litt imagebygging kanskje? Så kan dere andre gå rundt å teste markedsverdien deres, hi hi....
Natteravnen* Skrevet 9. september 2007 #10 Skrevet 9. september 2007 Velkommen heim! Ser at det har vore ein flott tur, og det kan nok av og til vere litt vanskelig og bokstavelig talt lande midt i dan vanlige kvardagen igjen! Artig å få jobb når du er ute på tur då vel! kan vel søke vidare utdaning når du har jobba ei stund kanskje? Jobb mot neste stortur no, med barn og det heile! er ikkje umulig det heller!
Ronja65 Skrevet 13. september 2007 #11 Skrevet 13. september 2007 Så fint at dere hadde en fin tur:-))). Godt å høre at det gikk fint med barna. Vi skal også på tur en uke i oktober. (10 års jubeleum på jobben til samboer med cruse i middelhavet:-). Gruer meg til å reise, spesiellt fra den minste. Mormor skal passe henne. Det blir nok bra, men hart for mammahjertet. Grattis med ny jobb..:-)))). Høres kjempespennende ut. Helt sikkert mye spennende å ta tak i:-)) Etterutanning springer ikke i fra deg. Vi blir aldrig for gamle for skole:-) Det er en tid for alt, vettu...,så akkurat nå er det ikke tid for skole..:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå