miren85 Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Uff har bestilt privat ultralyd. Men nå så begynne rjeg å grue meg så fælt, redd om det ikke er liv osv. Vet at man ikke må tenke sånn, men tanken er der jo alikavel. er 14+2 da og ikke hatt noen blødninger. Uff, men tror jeg må slutte å lese så mye på nettet, en blir jo gal:) hehe. Måtte bare få det ut:)
Lillemy-77 Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Hei ) Skjønner godt hva du mener, har vært skikkelig nervøs selv jeg, før både privat ul og den ordinære, men alt var helt fint såvidt de kunne se. Ønsker deg masse lykke til, husk, i de aller aller fleste tilfeller går det helt fint!! Klemmer fra meg )
twoboys & a girl Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Kjenner til det der. Har grugledet meg til mine ul, skal på 3D om tre uker så kommer sikkert til å bli usikker da å. Selv om man kjenner liv. Lykke til, det går nok bra:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå