Gå til innhold

Ul til mandag, og grugleder meg


Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff har bestilt privat ultralyd. Men nå så begynne rjeg å grue meg så fælt, redd om det ikke er liv osv. Vet at man ikke må tenke sånn, men tanken er der jo alikavel. er 14+2 da og ikke hatt noen blødninger. Uff, men tror jeg må slutte å lese så mye på nettet, en blir jo gal:) hehe.

 

Måtte bare få det ut:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :o) Skjønner godt hva du mener, har vært skikkelig nervøs selv jeg, før både privat ul og den ordinære, men alt var helt fint såvidt de kunne se. Ønsker deg masse lykke til, husk, i de aller aller fleste tilfeller går det helt fint!! Klemmer fra meg :o)

Skrevet

Kjenner til det der. Har grugledet meg til mine ul, skal på 3D om tre uker så kommer sikkert til å bli usikker da å. Selv om man kjenner liv.

Lykke til, det går nok bra:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...