julaugmamma Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Hvor lenge etter fødselen (fra fødselen selvfølgelig) kan man oppleve etterrier? Noen få dager, uker... noen som har hørt eller opplevd?
Mini-me:) *gravid* Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Jeg hadde etter-rier i et par dager etter fødselen, hver gang jeg la tulla til brystet. Ikke noe gøy egentlig... på sykehuset sa de at dette ikke var så vanlig for førstegangsfødende. Men jeg fikk det likevel!
~Simelisa & Marina~ Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Heisann Etter-riene kan du ha alt fra timer,3 dager til ei uke...alt ettersom.. jeg hadde etterriene denne gangen kun i 3 dager men forrige gang, altså med nr.2 så hadde jeg d i 2 uker ( ikke godt i det hele tatt... mye værre enn selve fødselen spør du meg...
julaugmamma Skrevet 8. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2007 Hadde mye etterrier på sykehuset (hver gang jeg amet og de skulle kjenne på livmora(8-9ganger første dagen) Nå er gutten min 9 dager, og opplever det fortsatt, men ikke like sterkt som tidligere.. Takk for svar.
mybabyboy Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Har fortsatt etterrier jeg, snart 11 uker etter fødsel
julaugmamma Skrevet 8. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2007 oj, så lenge! Takk for at du fortalte, så kan jeg være litt forberedt på at det kan være mulig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå