Gå til innhold

Stikking på høyre side av magen..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har min del av stikking i magen ja, rolig nå i dag da, er mer halsbrann som driver å kødder med meg....

mer er koselig da synes jeg med symptomene, for da vet jeg det er liv der nede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki:) Ville bare forsikre meg om at andre har det på samme måten:) Men du har så rett.. da vet vi at det er liv der nede.. :) Ha en flott lørdagskveld:)

 

Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-) jeg har hatt en del stikking på venstre side av magen.. syntes det er litt ubehagelig.. Men det er heldigvis normalt:-) gratulerer og lykke til.. jeg er forresten også 5 uker på vei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også stikkinger, og det kjennes nesten ut som menstrasjonsmerter av og til.. Blir litt redd, men det er sikkert ikke noe farlig. Egentlig bedre å kjenne noe der hver dag, for da vet jeg jo at det jobbes med saken med å lage baby:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! jeg er bare 4 uker på vei og det stikker skikkelig på høyre side i magen og til og med ned i høyre låret. Kjennes rart og nesten skummelt ut, men det er visst helt normalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også litt stikking på høyre side. Også kjennes det ut som jeg er "støl" der. Kjenner det når jeg hoster og bruker magemusklene. Håper og tror at dette er helt normalt, virker jo sånn når det er så mange andre som har det på samme vis. Er fem uker på vei jeg og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...