Gå til innhold

Flere enn meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

....Som skal over på 1.pp nå? Jeg har nettopp hatt min første mens uten p pillene og venter på eggløsning. Den er ventet ca 16. sept. Spennende!!!!!! Forrige gang var det klaff på andre pp så det blir spennende å se hvor lang tid det skal ta denne ganga. Hadde vært moro å være i følge m noen som er i samme situasjon som meg! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hellu! Jeg er litt lenger enn deg da, men ellers i samme båt. Jeg skal teste meg 20.august. Dette er min første pp så blir spennende. Jeg tok ut spiralen min i begynnelsen av august. Min første var ikke planlagt så jeg har ingen peiling på hvor lang tid dette kan ta, men jeg håper på fortest mulig! Lykke til...vi snakkes nok underveis...

Skrevet

Hei jeg er akkurat litt etter deg, regner med å få mensen imorgen om det er går som vanlig og så er det bare å vente i spenning:) lykke til da, da ligger vi jo ganske likt i løypa enn så lenge:)

Skrevet

jepp blir vel 1 pp på meg også da

Skrevet

Vår første pp her også! Ferdig med EL og IKM 18. har kastet meg på den STORE TESTDAGEN, blir spennende, men har ingen store forventninger ennå.. Vi starter rolig og satser på at det blir blink innen jul!

Hadde jo vert utroooolig gøy om vi alle traff blink første pp!!

LYKKE TIL!!

Skrevet

Da tror jeg du er første mann i løypa. Såå spennende!!! Så moro at vi ble noen stk her i samme båt! Vi får holde hverandre oppdatert.....

Skrevet

hei:) Vi er i 1pp. dette er oxo min første pp da snuppa vår ik var planlagt så blir spennendes å se hvor lang tid det tar.. men vi tar det som det kommer og prøver å ik planlegge så mye for da blir jg vel aldri gravid.. Men lykke til alle sammen:)

Skrevet

Hei

Jeg er i 2.pp nå. Har ingen kids fra før så dette blir superspennendes:-) Tror jeg skal ha EL ca. 15. 16. sept. Tenkte å begynne å ta el tester uti uka for å følge litt med hva som skjer.. er litt utolmodig.. hehe :-)

Lykke til da..

Skrevet

hei hei :-) Jeg er oxo inne i førstr pp. IKM 16. sept. Skal teste meg PÅ DEN STORE TESTDAGEN 20. sept. om jeg klarer å vente så lenge.

HI HI. Vi må holde hverandre orientert.....

Skrevet

hvorfor vente sååå lenge til testing. hadde ikke jeg klart, tror jeg hadde begynt å teste samme dag som ikm... hehe

Skrevet

det er ikke sikkert jeg klarer å vente. Har alerede tittet på nettet på CB

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...