LapScouse Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 http://www.dagbladet.no/magasinet/2007/09/08/511323.html Gråt et par ganger mens jeg leste denne.
Mille** Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Leste det i papirformat i formiddag, gråt jeg også. Den lille jenta er 1 dag yngre enn min lille snupp, helt utrolig at det kan gå såpass bra. )
~sjiraff~ Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 puh... klarte knapt å lese slutten jeg...!
Prish Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Det var virkelig en gripende historie. Fikk tårer i øynene... Endelig en historie som endte godt!
imsdal med julesmak Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 Hehe jeg satt her og leste den med en tåre i øyekroken. Gubben kom og spurte om ett eller annet og lurte på hva det var. Jeg sa jeg hadde lest en sterk historie, og han svarte: Det var vell på DIB den sto da
Stor_smil Skrevet 8. september 2007 #7 Skrevet 8. september 2007 Utrolig rørende historie. Også så fantastisk godt skrevet, følte nesten at jeg satt som en flue på veggen der Sterk liten jente..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå