tuppa prøvd lenge Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 er det noen der ute?! :)hehe
DolphinGirl Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 he he signerer denne, jeg. Lite futt, ja Jeg sitter og venter på at niesen min skal komme på besøk. I går var jeg barnevakt for henne, og i dag kommer hun og mammaen på besøk. Gleder meg
Venter på 3_de spire Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Enig med dere!! Er innom her hver dag, men det er ikke så mye som skjer mellom hver gang... Når starter dere prøving?? Aprilprøver her (om ikke noe skjer før...)
DolphinGirl Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Jeg har i utgangspunktet sagt til samboeren at jeg er klar for prøving i februar (pga jobb og fordi det rett og slett er skummelt:)), men han er klar når som helst, så vi prøver når jeg tør slutte på pillen. :-) Jeg trenger visst litt mer mental forberedelse.
tuppa prøvd lenge Skrevet 8. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2007 hei hei! ja jeg har akkurat blitt tante så jeg gleder meg veldig til å være barnepike jeg også! de er jo så skjønne når de derre babyene atte:) babyen er litt liten ennå for den er bare en måned gammel så jeg blir nok ikke barnevakt på en liten stund:)men jeg elsker å være sammen med den lille!
tuppa prøvd lenge Skrevet 8. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2007 det er mulig jeg skal begynne på folat i oktober og da begynner vi prøvingen i januar/februar! det er ikke helt 100% sikkert ennå men det er stor mulighet for det!(håper jeg) hehe.. men jeg håper innerst inne på at det blir litt før men jeg ser jo det at det passer bedre å vente i hvertfall til januar men jeg ser ikke lenger enn nesetippen min når det gjelder graviditet:)hehe samboer derimot er litt mer fornuftig enn meg:)
DolphinGirl Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 Så morsomt at vi ble tanter omtrent samtidig, hønemor85, og at vi kanskje skal begynne prøvingen selv samtidig. :-)
tuppa prøvd lenge Skrevet 9. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. september 2007 ja det har jeg ikke tenkt på!:)morro! vi må følge hverandre opp litt da! kanskje vi havner på bli gravid samtidig og kan se hvordan det går med oss der inne!:)hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå