MonaK5 Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Heisann! Jeg lurer på om det er noen fra Orkdals området her inne? Jeg har termin 17 okt. Hadde vært koselig å møtt noen fra området. Mona
mjelle og sondre :) Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Hei! Samboeren min er fra Orkdal og vi flytter til Orkanger til jul, jeg kjenner så og si ingen der så hadde vært koselig å komme i kontakt med deg! Jeg har termin 16.september klikk på nicket mitt og skriv en beskjed i "postkassa" mi om du ønsker kontakt!
MonaK5 Skrevet 8. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2007 LItt usikker på om jeg gjorde dette riktig, hehe. Ikke så dreven på dette. Si fra her om du ikke fikk svar fra meg. Mona
pilutt1 Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Hei! Jeg bor på Orkanger og har termin 28.oktober...så artig å se at det er noen fler her og da! Hvor i Orkdal bor du,og hvor gammel er du? Jeg er 28 år og dette blir mitt andre barn. Hadde vært trivelig å komme i kontakt med noen andre her,ettersom jeg ikke er innfødt her...hehe
MonaK5 Skrevet 8. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2007 Heisann. Jeg bor på Fannrem, er 26 år. Mitt første barn:). Jeg har bodd på østlandet siden 2000 og flyttet hjem igjen i nov. men er opprinnelig herifra. Mona K.
MonaK5 Skrevet 8. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2007 Hadde vært moro å fått til en gjeng som kunne møttes:).
pilutt1 Skrevet 8. september 2007 #7 Skrevet 8. september 2007 ...og jeg er opprinnelig østlending...artig. Ja,det hadde vært morsomt å kunne blitt en gjeng som kunne treffes,vet liksom ikke om andre som skal ha baby her i området! Vi får holde kontakt og se om det er flere som melder seg her inne
Tuppamor Skrevet 8. september 2007 #8 Skrevet 8. september 2007 Hei! Æ kjæm fra fannremmen, men bor itj der mer. Men artig å sjå at det e fannremsbøgg på bim. Bor itj så langt unna drammen no.
MonaK5 Skrevet 9. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. september 2007 Hei igjen:) Det hadde vært moro ja. Jeg vet om noen til som skal ha bl.a i september og i desember. Så det skulle vært mulig å fått til ett treff:) Vi kan jo kanskje skrive til hverandre i den postkassa om man skal dele litt mer? Mona
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå